04 листопада Президент учнівського самоврядування Чайка Віолетта відвідала зустріч лідерів учнівського самоврядування Бучанської МТГ.

На зустрічі Віолетта познайомилася з лідерами інших шкіл та з головою Молодіжної ради Бучанської громади, приєдналась до обговорення теми "Молодь, політика, зміни"

/Files/images/2023_2024/listopad/photo_2023-11-06_11-15-38.jpg

План роботи учнівського самоврядування на

2023–2024 навчальний рік

Статут учнівського самоврядування

РОЗДІЛ І. Загальні положення

1.1. Учнівське самоврядування – добровільна дитяча демократична організація основною цілю якої є сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного колективу, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, що є невід’ємною частиною системи управління школою. Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна з однаковим успіхом вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій, різноманітній та глибоко змістовній роботі навчального закладу, притягує їх до управління справами колективу, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі. Учнівське самоврядування – це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу.

1.2. Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, іншими нормативно-правовими документами, що діють в школі та цим Положенням.

1.3. Учнівське самоврядування організовується з учнів школи. Учні 5–9 класів об’єднуються у Шкільний кабінет Міністрів учнівського самоврядування.

1.4. Первинною ланкою учнівського самоврядування є старости класів.

1.5. Координують роботу учнівського самоврядування завуч з виховної роботи та педагог-організатор.

РОЗДІЛ ІІ. Мета і завдання

2.1. Метою організації самоврядування є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.

2.2. Головною метою є:

• захист прав та інтересів учнів;

• інтеграція зусиль для добрих і корисних справ;

• розробка та втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.

2.3. Завдання:

• виявлення та підтримка лідерів молодіжного руху;

• формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді;

• привернення уваги широких кіл громадськості до проблем молоді у вільний від навчання час;

• розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику, а також розширення кругозору;

• затвердження здорового способу життя;

• формування норм культури поведінки і спілкування, розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку;

• об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ;

• пошук нових нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями.

РОЗДІЛ ІІІ. Вибори.

3.1. Волевиявлення учнів здійснюється за допомогою виборів.

3.2. Право голосу на виборах і референдумах мають учні 6 – 9 класів.

3.3. Референдум проводиться згідно з пунктом 3.10 та за наявністю більш ніж 50 % учнів 6 - 9 класів.

3.4. На виборах встановлюється принцип: один виборець – один голос.

3.5. Кандидати до загальношкільного самоврядування обираються під час класних зборів шляхом відкритого чи таємного голосування більшістю голосів.

3.6. Вибори Прзидента шкільного самоврядування проводиться раз в навчальний рік. День виборів призначається діючою Кабінетом міністрів учнівського самоврядування.

3.7. Висунення кандидатів на пост Президента здійснюється шляхом самовисування з подальшою реєстрацією виборчою комісією (формується з попередніх членів парламенту).

3.8. Після офіційної реєстрації кандидат отримує право розпочати передвиборчу агітацію.

3.9. Заступник Президент може обиратися діючим Президентом з числа учасників самоврядування .

3.10 АГІТАЦІЯ В ДЕНЬ ВИБОРІВ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ! В кінці кампанії, за згодою, проводиться передвиборча агітація.

РОЗДІЛ ІV. Позбавлення членства учнівського самоврядування

4.1. Позбавлення членства загальношкільного самоврядування відбувається у випадку:

• несистематичного і недобросовістного виконання покладених на учня обов’язків;

• порушення правил для учнів і ігнорування зауважень;

• переходу до іншого навчального закладу.

4.2. Після припинення повноважень члена загальношкільного самоврядування учні відповідного класу повинні обрати нового представника не пізніше одного місяця з часу виключення.

РОЗДІЛ V. Внесення змін до Статуту школи з ініціативи учнівського самоврядування

5.1. Зміни та доповнення до Статуту школи подаються на розгляд Ради і адміністрації.

5.2. Зміни до Статуту школи можуть бути запропоновані лише членом загальношкільного учнівського самоврядування.

5.3. Зміни до Статуту школи вважаються прийнятими, якщо за них проголосували більш як 50 % членів Ради, одобрити члени адміністрації (директор і його заступники) і батьківського комітету.

5.4. Прийняті зміни до Статуту вважаються дійсними після їх оприлюднення.

РОЗДІЛ VI. Рада Шкільного Парламенту

6.1. Склад Ради Шкільного Парламенту приймається на зборах представників 6-9 класів за поданням Президента та заступника.

6.2. Міністрами можуть обиратися учні, які навчаються в даному навчальному закладі не менше 2-х останніх років, мають високий чи достатній рівень навчальних досягнень і не мають порушень дисципліни.

6.3. Повноваження Міністрів Учнівського самоврядування припиняються одночасно з припиненням повноважень Ради Шкільного Парламенту.

6.4. Рада несе відповідальність перед Президентом та заступником.

6.5. Міністри мають право робити будь-які кадрові зміни в структурі Міністерства самостійно.

6.6. Повноваження Міністра Учнівського самоврядування припиняється достроково у разі:

• складання повноважень за його особистою заявою;

• у разі переходу на навчання в інший навчальний заклад;

• невиконання своїх обов’язків, порушення дисципліни.

РОЗДІЛ VII. Президент

7.1. Президент є гарантом дотримання прав і свобод школярів.

7.2. Вибори Спікера Учнівського самоврядування відбуваються раз у два роки.

7.3. Спікер Учнівського самоврядування:

• забезпечує розвиток учнівського самоврядування;

• доповідає про свою роботу загальним зборам представників 6–11 класів, що збираються раз на семестр;

• представляє школу у міжшкільних відносинах;

• призначає загальношкільний референдум;

• подає кандидатуру Віце-спікера;

• підписує або накладає вето на рішення, прийняті Радою;

• співпрацює з адміністрацією та батьківським комітетом гімназії.

7.4. Президент не має права передавати свої повноваження іншим особам.

7.5. У разі відсутності Президент його обов’язки виконує заступник.

7.6. Президент виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президент.

7.7. Президент може бути усунений Радою Шкільного Парламету в порядку імпічменту у разі:

• порушення ним чинного законодавства учнівського самоврядування;

• недобросовістного виконання своїх обов’язків.

РОЗДІЛ VIII. Заохочення і покарання учнів

8.1. У разі потреби можуть бути використані такі форми покарання:

• усне чи письмове зауваження;

• попередження на лінійці;

• повідомлення батьків в усній чи письмовій формі.

8.2. Заохочення мають такі форми:

• подяка на лінійці;

• подяка у письмовій формі у щоденнику учня;

• нагородження грамотою, цінними подарунками;

Основні шляхи підвищення активності та ролі учнівського самоврядування:

➢ надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності;

➢ поєднання самодіяльності дітей з керуванням дорослих;

➢ активне залучання учнів до всіх сфер життя учнівського колективу;

➢ надання учням реальних прав і обов’язків;

➢ повага педагогів до самостійних думок і рішень учнівського самоврядування, його органів;

➢ кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу;

➢ відкритий характер роботи всіх органів самоврядування;

➢ відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності, реалізація принципу: жодного підлеглого – всі відповідальні.

Президент школи – Курбанов Кирил

Заступник Президента – Мостова Катерина

Секретар – Щегельська Вікторія

Міністерство Міністр міністерства Клас
Міністерство освіти Палінчак Вероніка 9
Міністерсво дисципліни і порядку Пікулєв Юрій 9
Потупа Микита 9
Міністерство інформації Чайка Віолетта 8
Євдокименко Маргарита 8
Шапошнікова Карина 8
Міністерство культури і дозвілля Опанасюк Альбіна 6
Петренко Марія 6
Кудлай Анастасія 6
Міністерство екології та здоров’я Петренко Поліна 6
Лутченко Олександра 7
Міністерство зв’язків з громадськістю Кононова Ірина 9
Мостова Катерина 9
Мряна Софія 5
Кононова Вероніка 5
Чайка Сніжана 5
Кисленко Маргарита 5
Міністерство фізичної культури і спорту Мовчун Поліна 7
Мосенз Артем 7


Кiлькiсть переглядiв: 174

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.