Процедура/послідовність кроків і реагування на зафіксовані прояви насильницької поведінки щодо учнів/дорослого у школі різними сторонами

Дитина, яка стала свідком булінгу або акту насильницької поведінки:

1. Миттєво звернутися до будь-якого дорослого, який перебуває поблизу, з проханням допомогти зупинити ситуацію.

2. Невідкладно повідомити класного керівника свого класу про випадок, що стався, якщо інцидент зафіксований серед однокласників.

3. Брати участь у загальних подіях класу за участі класного керівника та психолога щодо врегулювання психологічно-емоційного клімату.

Працівник школи (вчитель, класний керівник та ін.), який став свідком булінгу або акту насильницької поведінки повинен:

1. Миттєво зупинити неприйнятні дії.

2. Дізнатися імена та прізвища учасників події. Невідкладно повідомити класного керівника класу про зафіксований акт насилля, надати детальну інформацію про обставини ситуації.

3. Вжити невідкладних дисциплінарних превентивних заходів: нагадати Правила закладу освіти та наслідки їх порушення.

Класний керівник, який дізнався про випадок булінгу з дитиною свого класу:

1. Заспокоїти, розрадити, нормалізувати поведінку всіх учасників акту насильницької поведінки.

2. Визначити, чи цей випадок підпадає під визначення «булінг». Якщо цей акт насильницької поведінки не класифікується як булінг, провести розмову з учасниками події щодо її причин та запобігання такого в майбутньому. Якщо є проявом булінгу – тоді крок 3.

3. Провести розмову з класом з метою нагадати про Антибулінгову політику школи та неприпустимість булінгу у школі.

4. У той же день повідомити батьків суб’єкта і об’єкта булінгу про ситуацію під час особистої зустрічі.

5. У той же день повідомити про ситуацію, що сталася, в батьківській групі з обмеженим доступом, без вказування імен і прізвищ учасників.

6. У той же день повідомити психолога про випадок булінгу у класі.

7. У той же день зафіксувати випадок булінгу в Журналі щоденного обліку роботи практичного психолога.

8. У співпраці з психологом, керівником МО класних керівників розробити план індивідуальної роботи з класом для нормалізації психологічного клімату, а також провести індивідуальну роботу з учасниками акту насильницької поведінки.

Батьки дитини, яка поскаржилася від булінгової поведінки щодо неї:

1. Повідомити класного керівника про скарги дитини і підозри на булінг, переконатися, що у школі зафіксований і мав місце випадок булінгу, про який розказує дитина.

2. Обговорити скарги дитини на випадок насильницької поведінки щодо неї під час особистої зустрічі з класним керівником і психологом школи.

3. Поговорити з дитиною про неможливість проявів в школі та необхідність співпрацювати зі шкільним психологом та класним керівником до нормалізації психоемоційного стану дитини і психологічного клімату в класі.

ТЕЛЕФОНИ ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ

Класний керівник;

Директор Комунального закладу “Луб’янський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів” № 7 Гулеватий Олексій Віталійович 067-34-51-432 ;

Практичний психолог та соціальний педагог закладу Бондаренко Лілія Сергіївна 068-740-69-42;

Завідувач центру психологічної служби Відділу освіти Бучанської міської ради Лисенко Неля Дмитрівна 045-97-49-705;

Методист з охорони дитинства Відділу освіти Бучанської міської ради Денисова Надія Валентинівна 045-97-49-705;

Завідувач сектору служби у справах дітей та сім’ї Центру соціальних служб Управління соціальної політики Бучанської міської ради Артюшенко В’ячеслав В’ячеславович 045-97-48-312;

Завідувач сектору соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю Центру соціальних служб Управління соціальної політики Бучанської міської ради Ренчка Олена Олександрівна 045- 97-48-307

Національна поліція України 102;

Дитяча “гаряча” лінія Ла – Страда Україна (для безоплатних дзвінків з мобільного) 116-111 або 0 800 500-225 ( з 12.00 до 20.00);

“Гаряча” лінія з питань запобігання насильству 116-123 або 0 800 500-335;

Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50-17-20;

Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213-103;

“Гаряча” телефонна лінія щодо булінгу 116-000

Особам, які постраждали від насильства, і зателефонували на «гарячі лі-
нії», нададуть:
інформаційні консультації — інформація про організації та установи,
до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які
необхідно підготувати для звернення тощо;
психологічні консультації— поради та підтримка психолога анонімно
по телефону;

Кiлькiсть переглядiв: 195

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.