План заходів
КЗ «Луб’янський ЗЗСО І – ІІ ступенів» № 7
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі
на 2020 - 2021 навчальний рік
№ | Заходи | З ким проводилися | Термін | Відповідальний | |||
І.Інформаційно-профілактичні заходи | |||||||
1 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню, формування навичок дружніх стосунків | Працівники школи: 1)педагогічний колектив, 2)технічні працівники 3)учні 1 - 9 класів | Вересень-червень | Заст.директора з НВР Дубина К.М.; педагогічний колектив | |||
2 | Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах, формування навичок дружніх стосунків | Батьки учнів 1- 9 класів | Класні керівники, психолог | ||||
3 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі, формування навичок дружніх стосунків» | Класні керівники 1-4 класів, 5- 9 класів | Класні керівники | ||||
4 | Контроль стану попередження випадків булінгу, створення Ради профілактики правопорушень серед учнів | Працівники школи: 1)педагогічний колектив, 2)технічні працівники | Постійно | Заступник директора з НВР Дубина К.М. | |||
ІІ. Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | |||||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Учні 1-4 класів | Протягом року | Класні керівники 1-4 класів | |||
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час навчально-виховного процесу | Учні 1- 9 класів | Протягом року | Педагогічний колектив | |||
3 | Перегляд кінострічок щодо формування навичок дружніх стосунків | Учні 1-9 класів | Протягом року | Вчитель інформатики Осницька О.В., Гулеватий О.В., класні керівники | |||
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії та літератури | Учні 7-9 класів | Протягом року | Вчитель української мови та літератури Горніцька А.В., вчителі історії Дубина К.М., вчитель зарубіжної літератури Король Л.Г. | ||||
4 | Проведення всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» | Учні 1 – 9 класів | 26 листопада – 10 грудня | Заступник директора з НВР Дубина К.М.; практичний психолог Бондаренко Л.С., класні керівники 1-9 класів | |||
5 | Виставка малюнків «Я люблю Україну і своїх друзів» | Учні 5–7 класів | Вересень | Вчитель образотворчого мистецтва Коляденко Р.М. | |||
6 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | Учні 1-9 класів | Вересень -жовтень | Практичний психолог БондаренкоЛ.С., класні керівники 1-9 класів | |||
ІІІ. Психологічний супровід | |||||||
1 | Анонімне анкетування учнів 5-9 класів “Проблема шкільного насильства” | Учні 5-9 класів | Жовтень | Практичний психолог Бондаренко Л.С.. | |||
2 | Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з приводу проблемних ситуацій | Класоводи і класні керівники 1-9 класів | Протягом року | Практичний психолог Бондаренко Л.С. соціальний педагог Коляденко Р.М. | |||
3 | Створення бази даних учнів “Групи ризику” | Класоводи і класні керівники 1-9 класів | 2 рази на рік вересень, січень | Класні керівники 1-9 класів, соціальний педагог Бондаренко Л.С. | |||
4 | Проведення консультації психолога з питань взаємовідносин батьків і дітей | Учнів 1-9 класів, їх батьки | Протягом року | Практичний психолог Бондаренко Л.С.. | |||
5 | Діагностування взаємовідносин у колективі (анкетування учнів та педагогів) | Учні 1-9 класів, педагогічний колектив | Січень - лютий , протягом року | Соціальний педагог Бондаренко Л.С. | |||
6 | Співбесіди з класними керівниками за результатами діагностування класних колективів | Класні керівники 1-9 класів | Практичний психолог Бондаренко Л.С. | ||||
ІV. Навчання співробітників | |||||||
1 | Розмістити в інформаційному куточку психолога в учительській інформацію для педагогів стосовно булінгу | Педагогічний колектив школи | Практичний психолог Бондаренко Л.С. | ||||
2 | Педагогічна рада «Етика педагога та обов’язок захисту прав дітей, попередження випадків жорстокого поводження в учнівському середовищі». | Педагогічний колектив | Протягом року | Заступник директора з НВР Дубина К.М. Практичний психолог Бондаренко Л.С.. | |||
V. Робота з батьками | |||||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | Батьки учнів 1-9 класів | Протягом року | Заступник директора з НВР Дубина К.М. Практичний психолог Бондаенко Л.С.. | |||
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | Батьки учнів 1-9 класів | Протягом року | Практичний психолог Бондаренко Л.С. класоводи і класні керівники 1-9 класів | |||
VI. Створення інформаційних матеріалів | |||||||
1 | Розміщення на сайті школи: · 1) план заходів КЗ «Луб’янського ЗЗСО І – ІІ ст.» №7 щодо протидії булінгу; · 2) порядок реагування на доведенні випадки булінгу в закладі освіти; · 3) правила поведінки здобувача освіти; · 4) алгоритм дій при виявленні випадків булінгу. | Учасники освітнього процесу, педагогічний колектив, технічні працівники | Протягом року | Заступник директора з НВРДубина К.М. | |||
2 | Інформація про проведені загальні виховні заходи щодо протидії булінгу | Учні 1-9 класів | протягом року | Класоводи і класні керівники 1-9 класів, психолог,соціальний педагог, заступник директора з НВР Дубина К.М. | |||
Коментарi